Публикуван: 2008-12-07 03:14

ТЕСТДРАЙВ: Мазда 6 - отличникът на випуска / Mazda Mazda 6 Sedan (GG,GY) - 1.8 i 16V (120 Hp)

Един преставител на Мазда излзязъл от завода за първи път през юни 2002 година с големи очаквания, наследник Mazda 626. Освен със изкличителен дизайн Мазда 6 показва и доста силни страни. И така шест години по-късно идва ред на реалната оценка, която е 6. Почти всички шофьори на Мазда 6 биха си я купили отново.





 Проблеми не се наблюдават при бензиновите двигатели, надежден и сигурен е 1.8 литра 16V 120конски сили двигател. Този агрегат напълно покрива ежедневните ни нужди с разход около 7.8л/100км среден разход.
При дизеловите модификации с Common-Rail има проблем с впръскването, турбокомпресора, и горивната помпа за високо налягане. Тези проблеми са и едни от често срещаните при почти всички производители с първото поколение на Common-Rail.





При покупка на старо на Мазда 6 от 2003година е необходимо да се обърне внимание и на някой детайли като калниците и елементите под купето. Проблема се държи на лошата защита от корозия, като антикорозионната защита не е с очакваното качество. Ауспухът и фланците също изпитват проблем с корозията.  За щастие проблема е разрешен след 2006 година.





Въпреки това окачването и кормилното управление е солидно и непокътнато. На надеждна ходова част се радват собстниците на Мазда 6 дори след дълъг пробег.






 Механиката по 6-цата е здрава и стабилна типично за японски автомобил. Ето защото тази мазда е един от най-добрите предложения с много добро качество и цена. Като препоръчителни агрегати са бензиновите 1.8 и по-мощния 2.0 16V 141 конски сили.






Най-предпочитан в западна европа е модела Mazda 6 Sport Combi с двоино задвижване 2.3 литров агрегат и мощност от 162конски сили.







Галерия към новината:

КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ


  
  
  
  
  
  
  


Платена реклама

  АВТО НОВИНИ