



Публикувана: 23.06.2009 07:59
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 2936 път(и)
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 2936 път(и)
Галерия снимки: Fiat 500C
Италианския производител на автомобили побликува в интернет още официални снимки на кабриолет версия на 500. Както се и очакваше мекият покрив на симпатичния ретроавтомобил ще се сгъва назад по подобие на оригиналното Cinquecento. За разлика от директния си конкурент – MINI Cooper Convertible – 500С запазва конструкцията на страничните греди и покрива, но въпреки това не губи от своя чар и привлекателно излъчване.
Сгъваемият назад мек покрив обаче изглежда ограничава видимостта назад на водача, но всъщност не е ли така и с повечето суперспортни автомобили развиващи далеч по-висока скорост?

Гюрукът се предлага в три цвята – слонова кост, червен и черен, а третата стоп светлина разположена по дължина на задния край на сгъваемия покрив остава ярко видима и в двете положения.
И двата варианта на Cinquecento – с 1,2 и с 1,4 литров двигател, както и 1,3 литровия Multijet ще бъдат оборудвани с технологията старт-стоп. Продажбите в Европа ще започнат по-късно през пролетта, докато в САЩ моделът най-вероятно ще се предлага през следващата година.





Автор: Екип на Testdrive.bg
Още новини за Fiat:
Сгъваемият назад мек покрив обаче изглежда ограничава видимостта назад на водача, но всъщност не е ли така и с повечето суперспортни автомобили развиващи далеч по-висока скорост?

Гюрукът се предлага в три цвята – слонова кост, червен и черен, а третата стоп светлина разположена по дължина на задния край на сгъваемия покрив остава ярко видима и в двете положения.
И двата варианта на Cinquecento – с 1,2 и с 1,4 литров двигател, както и 1,3 литровия Multijet ще бъдат оборудвани с технологията старт-стоп. Продажбите в Европа ще започнат по-късно през пролетта, докато в САЩ моделът най-вероятно ще се предлага през следващата година.





Снимки към новината за Галерия снимки: Fiat 500C
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Екип на Testdrive.bg
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ