



Публикувана: 25.07.2016 01:52
Автор: Venelin Todorov
Прочетена: 14625 път(и)
Автор: Venelin Todorov
Прочетена: 14625 път(и)
Сигурна кола и отговорно шофиране
Основателят на автомобилния гигант Honda Motor Company - Соичиро Хонда, обича да повтаря, че само радостта от знаеше, че неговата компания произвежда офирането на една удобна кола не е достатъчно условие за шофьора и за този, който произвежда колата. „Всеки човек е безценен и животът му е най-важното нещо, за което ние трябва да се грижим”, казва Соичиро Хонда и превръща тези думи в основен модел на действие и мисия на своята световноизвестна автомобилна компания..
За Honda Motor Company най-важна е сигурността на пътя и това е основна част от уважението към личносттау на което са посветени всички усилия на техническите и дизайнерски екипи на японския производител. Казват, че едно от първите неща, които мистър Хонда направил, е да напише правилата за безопасност, на които трябва да отговарят колите на неговата компания. Затова до днес това е компанията, която има най-дълъг списък от правила за сигурност и безопасност. Автомобилите на Honda стават все по-безопасни и сигурни. Те постоянно се допълват и усъвършенстват, като нито за миг не се забравя основният принцип на Honda Motor Company – уважението към личността. На нея се основава Концепцията за безопасността при шофиране на Honda. Тя изхожда от това, че всяко произведено превозно средство става безопасен продукт, само ако бъде допълнено от отговорно отношение към него и компетентно управление. .
Днес е невъзможно да си представим модериня автомобил без предпазни колани и въздушни възглавници, без програмирани зони на деформация на тялото, активни облегалки за глава, усъвършенстван волан с предпазни качества, антиблокиращи спирачни системи, стабилност на системите. .
А без какво не можем да си представим съвременния шофьор? Ние управляваме колите с двигатели от стотици конски сили, прекарват часове по пътищата в различни, често много трудни метеорологични и пътни условия ата кола и за условията ан пътя, по който се движим, както и за възможните обстоятелства в движението, където ние сме само един от многобройните участници. С всички тези изисквания и още допълнения към тях е съобразена най-важната програма, която Honda Motor Company изпълнява – програмата за сигурност и безопасност. .
Много от компонентите на системата за безопасност могат да бъдат обновени на Avtochastionline24.bg. Повече от тях са неотменна част от конструкцията на автомобила и не изискват допълнително внимание от страна на водача. Това е рамата, която оформя консрукцията на колата и вътрешността й с купето, предната и задна зона на деформация, поглъщаща енергията на евентуалния удар при произшествие, волана, въздушните възглавници, каквито много от по-старите модели нямат. Но през последните години всички автомобили на Honda Motor Company се произвеждат с въздушни възглавници не само отпред, но и странични. В панела пред водача и пътуващия до него на предната седалка повечето модели на Honda Motor Company имат специална контролна лампа, напомняща на водача и пътниците отпред и на задните седалки за необходимостта да си сложат колани. Някои от моделите на Honda имат в стандартното си оборудване допълнителна система за безопасност SRS, предназначена за защита на водача и пътника до него при евентуален удар на главата и гърдите във волана или в панела отпред.
Автор: Venelin Todorov
Още новини за Honda:
За Honda Motor Company най-важна е сигурността на пътя и това е основна част от уважението към личносттау на което са посветени всички усилия на техническите и дизайнерски екипи на японския производител. Казват, че едно от първите неща, които мистър Хонда направил, е да напише правилата за безопасност, на които трябва да отговарят колите на неговата компания. Затова до днес това е компанията, която има най-дълъг списък от правила за сигурност и безопасност. Автомобилите на Honda стават все по-безопасни и сигурни. Те постоянно се допълват и усъвършенстват, като нито за миг не се забравя основният принцип на Honda Motor Company – уважението към личността. На нея се основава Концепцията за безопасността при шофиране на Honda. Тя изхожда от това, че всяко произведено превозно средство става безопасен продукт, само ако бъде допълнено от отговорно отношение към него и компетентно управление. .
Днес е невъзможно да си представим модериня автомобил без предпазни колани и въздушни възглавници, без програмирани зони на деформация на тялото, активни облегалки за глава, усъвършенстван волан с предпазни качества, антиблокиращи спирачни системи, стабилност на системите. .
А без какво не можем да си представим съвременния шофьор? Ние управляваме колите с двигатели от стотици конски сили, прекарват часове по пътищата в различни, често много трудни метеорологични и пътни условия ата кола и за условията ан пътя, по който се движим, както и за възможните обстоятелства в движението, където ние сме само един от многобройните участници. С всички тези изисквания и още допълнения към тях е съобразена най-важната програма, която Honda Motor Company изпълнява – програмата за сигурност и безопасност. .
Много от компонентите на системата за безопасност могат да бъдат обновени на Avtochastionline24.bg. Повече от тях са неотменна част от конструкцията на автомобила и не изискват допълнително внимание от страна на водача. Това е рамата, която оформя консрукцията на колата и вътрешността й с купето, предната и задна зона на деформация, поглъщаща енергията на евентуалния удар при произшествие, волана, въздушните възглавници, каквито много от по-старите модели нямат. Но през последните години всички автомобили на Honda Motor Company се произвеждат с въздушни възглавници не само отпред, но и странични. В панела пред водача и пътуващия до него на предната седалка повечето модели на Honda Motor Company имат специална контролна лампа, напомняща на водача и пътниците отпред и на задните седалки за необходимостта да си сложат колани. Някои от моделите на Honda имат в стандартното си оборудване допълнителна система за безопасност SRS, предназначена за защита на водача и пътника до него при евентуален удар на главата и гърдите във волана или в панела отпред.
Автор: Venelin Todorov
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ