



Публикувана: 31.05.2011 12:48
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 5374 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 5374 път(и)
Най-малкият „огнедишащ” звяр на Audi е A1 clubsport quattro с 503 к.с.
В началото на юни стартира шоуто във Вьортерзее, Австрия което за една седмица ще събере стотици тунинг возила. Това е идеалното събитие за Audi да отпразнува своята 30 годишнина от създаването на интелигентната система за двойно предаване – quattro.
За тази цел най-интересния експонат на немската компания ще бъде A1 clubsport quattro. Тези, които не се интересуват особено много от автомобили най-много ще се изненадат от външния вид на A1 clubsport quattro.

За цялостната визия на модела служат масивното задно крило, внушителния дифузьор, раздутите арки на колелата, карбоновият покрив.
19’’ цоловите джанти са обути в гуми с широчина 255 мм.

Тотално деформираната градска количка остава прототип, задвижван от 2,5-литров 5-цилиндров двигател. На практика този силов агрегат е директно заимстван от RS3, но при A1 clubsport quattro развива мощност 503 к.с. и 660 Нм.

Доста изненадващо звучи, при положение, че суперспортния хеч RS3 е задоволен с „по-нормалните” 430 коня и 450 Нм въртящ момент.
Драстичната промяна в силата на A1 clubsport quattro е повлияна от по-големите интеркулери, увеличеното налягане при принудителното пълнени, новата спортна изпускателна система. За трансмисия на концептуалния суперавтомобил на Audi служи 6-степенна механична скоростна кутия.

A1 clubsport quattro извършва класическия спринт от място до 100 км/ч за феноменалните 3,7 секунди и развива максимална скорост 250 км/час. За обратното ускорение на A1 clubsport quattro се грижи спирачна система с карбон-керамични дискове с шестбутелни апарати.

Интериора е лишен от наличието на заден ред седалки. A1 clubsport quattro споделя едни и същи седалки с божественото R8 GT наред с четириточковите колани. Неизбежна част от красивият изглед на интериора са контролните уреди и карбоновият волан.
За тази цел най-интересния експонат на немската компания ще бъде A1 clubsport quattro. Тези, които не се интересуват особено много от автомобили най-много ще се изненадат от външния вид на A1 clubsport quattro.

За цялостната визия на модела служат масивното задно крило, внушителния дифузьор, раздутите арки на колелата, карбоновият покрив.
19’’ цоловите джанти са обути в гуми с широчина 255 мм.

Тотално деформираната градска количка остава прототип, задвижван от 2,5-литров 5-цилиндров двигател. На практика този силов агрегат е директно заимстван от RS3, но при A1 clubsport quattro развива мощност 503 к.с. и 660 Нм.

Доста изненадващо звучи, при положение, че суперспортния хеч RS3 е задоволен с „по-нормалните” 430 коня и 450 Нм въртящ момент.
Драстичната промяна в силата на A1 clubsport quattro е повлияна от по-големите интеркулери, увеличеното налягане при принудителното пълнени, новата спортна изпускателна система. За трансмисия на концептуалния суперавтомобил на Audi служи 6-степенна механична скоростна кутия.

A1 clubsport quattro извършва класическия спринт от място до 100 км/ч за феноменалните 3,7 секунди и развива максимална скорост 250 км/час. За обратното ускорение на A1 clubsport quattro се грижи спирачна система с карбон-керамични дискове с шестбутелни апарати.

Интериора е лишен от наличието на заден ред седалки. A1 clubsport quattro споделя едни и същи седалки с божественото R8 GT наред с четириточковите колани. Неизбежна част от красивият изглед на интериора са контролните уреди и карбоновият волан.

Снимки към новината за Най-малкият „огнедишащ” звяр на Audi е A1 clubsport quattro с 503 к.с.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ