



Публикувана: 04.05.2011 04:27
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 3443 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 3443 път(и)
Е-класата ще се радва на нови по-мощни и ефективни двигатели
От немската компания съобщиха, че настъпват промени в двигателната гама на Е-клас. И ето така моделът E 350 BlueEFFICIENCY вече може да се похвали с нов 3,5-литров V6 (306 к.с. / 370 Нм), чиято мощност е увеличена с 14 к.с. и 5 Нм.
С този двигател, седан версията ускорява от нула до 100 км/ч за 6,3 секунди, като максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

За разлика от замененият двигател, новият V6 генерира с 20% по-нисък разход на гориво и вредни емисии. Резултатът е около 7,0 литра за 100 км пробег и 160 гр/км отработени газове.

Най-мощния модел преди E 63 AMG е E 500 BlueEFFICIENCY, който след модернизацията доминира с новият 4,6-литров V8 туин-турбо (408 к.с. / 600 Нм), чиято мощност е увеличена с 20 к.с. и 70 Нм.

За разлика от замененият агрегат, новият V8 изразходва със 17% по-малко бензиново гориво и вредни емисии (209 гр/км). Класическият спринт се извършва за 5,2 секунди.

Останалите модели в гамата на Е-клас получават сериен старт/стоп и седестепенна 7G-TRONIC PLUS трансмисия.
С този двигател, седан версията ускорява от нула до 100 км/ч за 6,3 секунди, като максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

За разлика от замененият двигател, новият V6 генерира с 20% по-нисък разход на гориво и вредни емисии. Резултатът е около 7,0 литра за 100 км пробег и 160 гр/км отработени газове.

Най-мощния модел преди E 63 AMG е E 500 BlueEFFICIENCY, който след модернизацията доминира с новият 4,6-литров V8 туин-турбо (408 к.с. / 600 Нм), чиято мощност е увеличена с 20 к.с. и 70 Нм.

За разлика от замененият агрегат, новият V8 изразходва със 17% по-малко бензиново гориво и вредни емисии (209 гр/км). Класическият спринт се извършва за 5,2 секунди.

Останалите модели в гамата на Е-клас получават сериен старт/стоп и седестепенна 7G-TRONIC PLUS трансмисия.

Снимки към новината за Е-класата ще се радва на нови по-мощни и ефективни двигатели
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ