



Публикувана: 19.04.2011 14:47
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 3861 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 3861 път(и)
Mercedes заменя 6.3 V8 с новия би-турбо 5.5 V8 при E63 AMG
Немския премиум производител реши да актуализира най-мощната версия на Е-класата, като я оборудва с 5,5-литровият V8 (стандартно 537 к.с.) на AMG подразделението. До този момент, E63 AMG (който се предлага в два варианта – седан и комби) се предлагаше с атмосферния 6,2-литров V8, генериращ 525 к.с.

Mercedes-Benz съобщава, че смаленият по обем двигател е по-ефективен, като е с 2,8 литра/100 км по-икономичен. По каталог, средния разход на гориво при E63 AMG се равнява на 9,8 литра за 100 км пробег.

За да ускори от място до 100 км/ч, на E63 AMG са му нужни 4,2 секунди. Компанията също така предлага и курс в AMG Driving Academy, предоставящ пакета AMG Driver. Той, пък на свой ред премахва ограничителя на максималната скорост и по този начин E63 AMG е в състояние да развие 300 км/ч.

Обновения Mercedes E63 AMG ще се предлага срещу 105 791 евро за седан версията и 108 409 евро за комбито. Пакета AMG Performance повишава мощността до 557 к.с., като цената му се равнява на 8307 евро.

Mercedes-Benz съобщава, че смаленият по обем двигател е по-ефективен, като е с 2,8 литра/100 км по-икономичен. По каталог, средния разход на гориво при E63 AMG се равнява на 9,8 литра за 100 км пробег.

За да ускори от място до 100 км/ч, на E63 AMG са му нужни 4,2 секунди. Компанията също така предлага и курс в AMG Driving Academy, предоставящ пакета AMG Driver. Той, пък на свой ред премахва ограничителя на максималната скорост и по този начин E63 AMG е в състояние да развие 300 км/ч.

Обновения Mercedes E63 AMG ще се предлага срещу 105 791 евро за седан версията и 108 409 евро за комбито. Пакета AMG Performance повишава мощността до 557 к.с., като цената му се равнява на 8307 евро.

Снимки към новината за Mercedes заменя 6.3 V8 с новия би-турбо 5.5 V8 при E63 AMG
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ