



Публикувана: 03.03.2011 17:30
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 4135 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 4135 път(и)
Женева 2011: Audi A3 седан е стилен и изключително бърз
Премиум производителя Audi, който е част от групата на VW, спази обещанието си и представи за пръв път пред публика седан версията на A3. Този концептуален модел се явява като съвременен модел на първото поколение A4 (от 1994-а), чрез вида си и пространството в интериора.
Използваните елементи по каросерията въобще не ни впечатляват, тъй като тази А3-ка седан представлява смесица от всички лансирани модели досега.

Предницата на компактния автомобил доминира с традиционната радиаторна решетка и модерните LED светлини.

Определено ни харесват „раздутите” брони в стила на гъзарските RS модели на марката. Арките на колелата, също така са раздути с цел без проблем да поберат 20’’ цоловите джанти, изработени от въглеродни нишки и алуминий.

За задвижването на Audi A3 седан отговаря 2,5-литров петцилиндров турбо-агрегат, заимстван директно от хечбека RS3 Sportback. Любопитното в случая е нарасналата мощност с 68 к.с. (50 кВт), като в тази си версия достига внушителните 408 к.с. (300 кВт).

Двигателя се комбинира с 5-степенна S-tronic трансмисия и перманентно двойно задвижване на колелата quattro. Тежащото 1540 килограма А3 седан ускорява от място до 100 км/ч за 4,1 секунди. Поздравления на Audi за появата на удивително бързия седан!

Автор: Кирил Лалов
Още новини за Audi:
Използваните елементи по каросерията въобще не ни впечатляват, тъй като тази А3-ка седан представлява смесица от всички лансирани модели досега.

Предницата на компактния автомобил доминира с традиционната радиаторна решетка и модерните LED светлини.

Определено ни харесват „раздутите” брони в стила на гъзарските RS модели на марката. Арките на колелата, също така са раздути с цел без проблем да поберат 20’’ цоловите джанти, изработени от въглеродни нишки и алуминий.

За задвижването на Audi A3 седан отговаря 2,5-литров петцилиндров турбо-агрегат, заимстван директно от хечбека RS3 Sportback. Любопитното в случая е нарасналата мощност с 68 к.с. (50 кВт), като в тази си версия достига внушителните 408 к.с. (300 кВт).

Двигателя се комбинира с 5-степенна S-tronic трансмисия и перманентно двойно задвижване на колелата quattro. Тежащото 1540 килограма А3 седан ускорява от място до 100 км/ч за 4,1 секунди. Поздравления на Audi за появата на удивително бързия седан!

Снимки към новината за Женева 2011: Audi A3 седан е стилен и изключително бърз
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ