



Публикувана: 12.01.2011 15:57
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 3188 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 3188 път(и)
През 2013-а идва електрическия Mercedes-Benz SLS AMG
Немския гигант Mercedes-Benz ще произвежда модела SLS AMG E-CELL! Продожбите на буквално „зеления” суперспортист ще стартират през 2013-а, като минималната цена засега е не се знае.
Това стана ясно съвсем скоро на изложението в Детройт, където производителя анонсира радостния факт.
Общата мощност на суперавтомобила не е никак малка . . . дори се доближава до тази на стандартния модел.

SLS AMG E-Cell доминира с 526 к.с. (329 кВт), генерирани от четири електромотора с максимален въртящ момент от 880 Нм.
Той е на разположение на водача още при потегляне, което кара автомобила да ускори от 0 до 100 км/ч за 4,0 секунди.
Четирите електрически мотора са поставени близо до колелата на SLS AMG E-Cell - всяка двойка ще използва отделна трансмисия (на предната и задната ос).

Тази конфигурация е нестандартна и позволява да се контролира независимо всяко отделно колело - сцеплението е гарантирано във всеки един момент, а загубите при ускорение ще бъдат сведени до минимум.
Силовия тракт има за цел центъра на тежестта да бъде свален максимално ниско и гарантира оптимално разпределение на теглото между предната и задна ос.

Литиево-йонните батерии са разположени в централният тунел, както и зад задните седалки и в предната част. Акумулаторите разполат с енергия от 48 кВт/ч, а капацитетът им е 40 A/ч при напрежение 400 В.

Единственото, което най-много се набива на очи при SLS AMG E-Cell е боята на каросерията - в каталога на Mercedes-Benz тя се води AMG Lumilectric Magno.
Външно и вътрешно има леки корекции, спрямо нормалния SLS AMG, но те единствено придават още по-свеж вид на модела . . .

Автор: Кирил Лалов
Още новини за Mercedes-benz:
Това стана ясно съвсем скоро на изложението в Детройт, където производителя анонсира радостния факт.
Общата мощност на суперавтомобила не е никак малка . . . дори се доближава до тази на стандартния модел.

SLS AMG E-Cell доминира с 526 к.с. (329 кВт), генерирани от четири електромотора с максимален въртящ момент от 880 Нм.
Той е на разположение на водача още при потегляне, което кара автомобила да ускори от 0 до 100 км/ч за 4,0 секунди.
Четирите електрически мотора са поставени близо до колелата на SLS AMG E-Cell - всяка двойка ще използва отделна трансмисия (на предната и задната ос).

Тази конфигурация е нестандартна и позволява да се контролира независимо всяко отделно колело - сцеплението е гарантирано във всеки един момент, а загубите при ускорение ще бъдат сведени до минимум.
Силовия тракт има за цел центъра на тежестта да бъде свален максимално ниско и гарантира оптимално разпределение на теглото между предната и задна ос.

Литиево-йонните батерии са разположени в централният тунел, както и зад задните седалки и в предната част. Акумулаторите разполат с енергия от 48 кВт/ч, а капацитетът им е 40 A/ч при напрежение 400 В.

Единственото, което най-много се набива на очи при SLS AMG E-Cell е боята на каросерията - в каталога на Mercedes-Benz тя се води AMG Lumilectric Magno.
Външно и вътрешно има леки корекции, спрямо нормалния SLS AMG, но те единствено придават още по-свеж вид на модела . . .

Снимки към новината за През 2013-а идва електрическия Mercedes-Benz SLS AMG
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ