



Публикувана: 05.01.2011 15:14
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 5155 път(и)
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 5155 път(и)
Mercedes-Benz ML 63 AMG слиза от поточната линия
От централата на немския производител анонсираха, че настъпи време най-мощната версия на проходимия ML да слезе от конвейра. Заместникът на ML 63 AMG ще се появи едва след две години, дори е възможно в края на тази да е на разположение в дилърските центрове на марката.
Междуременно стана ясно, че и най-силният дизелов вариант на ML-класата ще прекрати производство – това е ML 450 CDI.

Следователно при двигателната гама на всъдехода ще бъдат налични само пет модификации. Бензиновите представители са два – ML 350 е оборудван с V6 (272 к.с.), а топмодела ML 500 с 5,4-литров V8, доставящ пълния ресурс от 388 к.с.

Що се отнася до семейството на дизелите, ML 300 CDI е на разположение с V6 (190 к.с.), ML 350 CDI (224 к.с.), докато неговият BlueTec вариант впечатлява с 211 конски сили.

Припомняме, че сегашното поколение ML 63 AMG се задвижва от атмосферен 6,2-литров V8, който в тази си версия произвежда 510 к.с. и 630 Нм.

Куплиран е с автоматична AMG Speedshift 7G-Tronic трансмисия, посредством която изходящата мощност се предава към четирите колела на ML-a.
Това позволява масивната каросерия да се „изстреля” от място до 100 км/ч за пет секунди, докато максималната скорост се равнява на електронно ограничени 250 км/час . . .

Автор: Екип на Testdrive.bg
Още новини за Mercedes-benz:
Междуременно стана ясно, че и най-силният дизелов вариант на ML-класата ще прекрати производство – това е ML 450 CDI.

Следователно при двигателната гама на всъдехода ще бъдат налични само пет модификации. Бензиновите представители са два – ML 350 е оборудван с V6 (272 к.с.), а топмодела ML 500 с 5,4-литров V8, доставящ пълния ресурс от 388 к.с.

Що се отнася до семейството на дизелите, ML 300 CDI е на разположение с V6 (190 к.с.), ML 350 CDI (224 к.с.), докато неговият BlueTec вариант впечатлява с 211 конски сили.

Припомняме, че сегашното поколение ML 63 AMG се задвижва от атмосферен 6,2-литров V8, който в тази си версия произвежда 510 к.с. и 630 Нм.

Куплиран е с автоматична AMG Speedshift 7G-Tronic трансмисия, посредством която изходящата мощност се предава към четирите колела на ML-a.
Това позволява масивната каросерия да се „изстреля” от място до 100 км/ч за пет секунди, докато максималната скорост се равнява на електронно ограничени 250 км/час . . .

Снимки към новината за Mercedes-Benz ML 63 AMG слиза от поточната линия
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Екип на Testdrive.bg
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ