



Публикувана: 12.12.2010 11:59
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 7464 път(и)
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 7464 път(и)
Набутаха V8 двигател под капака на старо BMW 5-а Серия
Много фенове на баварската марка мечтаят да притежават стар модел колкото се може по-запазен. Екземпляра от снимките е точно такъв и както виждате, това е 5-а Серия E28, която не е особено стандартна.
Колата се намира в Щатите, но е европейския вариант на модела. Както и да е – собственика на легендарната 528i-ца е решил, че мотора (184 к.с.), който я задвижва е слабичък и е решил да монтира под предния капак по-силен двигател.

Ако зависеше от нас и парите не бяха проблем, вероятно щяхме да се спрем на някой V12 (или V8) на BMW – примерно взет от Е32. Но реално, човека, който притежава тази 5-а Серия е избрал двигател от Chevrolet, произведен през 1999 г.

Носещ инициалите LS1, той разполага с 8-цилиндъра във V-образна конфигурация и работен обем 5,7-литра (350 к.с.). Не случайно е дадено обозначението 557i.

Седана е оборудван с нови спирачки, като отпред са монтирани такива от 750iL, а отзад са заимствани от 540i. От същия модел директно са гепени и джантите. Изпускателната система и окачването са модифицирани (пружините са на H&E).

Интериора доминира с нова кожена тапицерия.

И все пак – зверската 5-а Серия се продава и то на цена от 11 400 щатски долара. Макар и скъпо, старият баварски (е не чак толкова баварски) „хулиган” си заслужава.

Автор: Екип на Testdrive.bg
Още новини за Bmw:
Колата се намира в Щатите, но е европейския вариант на модела. Както и да е – собственика на легендарната 528i-ца е решил, че мотора (184 к.с.), който я задвижва е слабичък и е решил да монтира под предния капак по-силен двигател.
Ако зависеше от нас и парите не бяха проблем, вероятно щяхме да се спрем на някой V12 (или V8) на BMW – примерно взет от Е32. Но реално, човека, който притежава тази 5-а Серия е избрал двигател от Chevrolet, произведен през 1999 г.
Носещ инициалите LS1, той разполага с 8-цилиндъра във V-образна конфигурация и работен обем 5,7-литра (350 к.с.). Не случайно е дадено обозначението 557i.
Седана е оборудван с нови спирачки, като отпред са монтирани такива от 750iL, а отзад са заимствани от 540i. От същия модел директно са гепени и джантите. Изпускателната система и окачването са модифицирани (пружините са на H&E).
Интериора доминира с нова кожена тапицерия.
И все пак – зверската 5-а Серия се продава и то на цена от 11 400 щатски долара. Макар и скъпо, старият баварски (е не чак толкова баварски) „хулиган” си заслужава.
Снимки към новината за Набутаха V8 двигател под капака на старо BMW 5-а Серия
Автор: Екип на Testdrive.bg
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ