



Публикувана: 07.12.2010 13:00
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 3267 път(и)
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 3267 път(и)
Honda обмисля да произвежда по-мощен CR-Z
Японския производител на автомобили работи върху бензинова версия на „горещия” хечбек CR-Z, информира британското издание Autocar.
Модела, който от скоро е на пазара, се предлага с хибридно задвижване, което комбинира конвенционален 1,5-литров двигател (114 к.с. / 84 кВт) и електрически мотор.
Honda възнамерява да разшири двигателната гама на CR-Z и за тази цел подготвя 1,6-литров бензинов турбо-агрегат.

Той по всяка вероятност ще се монтира при по-спортния CR-Z Type R. Наскоро обаче японците изкараха на SEMA 2010 (тунинг шоуто в Лас Вегас, което се проведе през миналия месец) концепта CR-Z Hybrid R.
Но това, разбира се, не попречи на момчетата от британското издание Autocar да „разследват” и съответно да стигнат до извода, че новият бензинов двигател ще разполага с две версии на мощността си.

Едната ще доставя 162 к.с. (119 кВт), а другата – малко над 200 „коня”. По-силния ще замести 2,0-литровия TEC мотор при следващото поколение Civic Type R.

Хечбек CR-Z няма да е единственият модел в гамата на Honda, който ще се предлага с въпросния агрегат. Прогнозите са, че бъдещия мотор ще бъде пуснат и при Jazz, Civic и Accord.

Междувременно стана ясно, че „горещия” CR-Z Type R ще се появи на бял свят едва след година. Но засега това не е на сто процента вярно . . .

Автор: Екип на Testdrive.bg
Още новини за Honda:
Модела, който от скоро е на пазара, се предлага с хибридно задвижване, което комбинира конвенционален 1,5-литров двигател (114 к.с. / 84 кВт) и електрически мотор.
Honda възнамерява да разшири двигателната гама на CR-Z и за тази цел подготвя 1,6-литров бензинов турбо-агрегат.

Той по всяка вероятност ще се монтира при по-спортния CR-Z Type R. Наскоро обаче японците изкараха на SEMA 2010 (тунинг шоуто в Лас Вегас, което се проведе през миналия месец) концепта CR-Z Hybrid R.
Но това, разбира се, не попречи на момчетата от британското издание Autocar да „разследват” и съответно да стигнат до извода, че новият бензинов двигател ще разполага с две версии на мощността си.

Едната ще доставя 162 к.с. (119 кВт), а другата – малко над 200 „коня”. По-силния ще замести 2,0-литровия TEC мотор при следващото поколение Civic Type R.

Хечбек CR-Z няма да е единственият модел в гамата на Honda, който ще се предлага с въпросния агрегат. Прогнозите са, че бъдещия мотор ще бъде пуснат и при Jazz, Civic и Accord.

Междувременно стана ясно, че „горещия” CR-Z Type R ще се появи на бял свят едва след година. Но засега това не е на сто процента вярно . . .

Снимки към новината за Honda обмисля да произвежда по-мощен CR-Z
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Екип на Testdrive.bg
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ