



Публикувана: 28.11.2010 18:37
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 2736 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 2736 път(и)
Porsche се постара Cayman R да изглежда фантастично
R версията на Porsche Cayman направи своя дебют в Лос Анджелис и максимално впечатли феновете на марката. Cayman R ще стартира официално продажби през февруари 2011 г. и цената му в Германия възлиза на 69,830 евро с ДДС. Този Cayman е по-лек и по-мощен, за разлика от Cayman S.
Изразено в цифри, това означава, че най-новият спортист на Porsche е олекнал с 55 килограма и генерира с 10 к.с. по-голяма мощност.

Супермодела идва с 3,5-литров боксеров двигател, доставящ 330 к.с. В стандартното си оборудване, средноразположения агрегат прави комбинация с шестстепенна механична скоростна кутия. С тази конфигурация, Porsche Cayman R извършва класическият спринт до 100 км/ч за пет секунди.
4,9 секунди дава модела със 7-степенната PDK трансмисия. Посредством опционалният пакет Sport Chrono, Cayman R ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди.

„R е за responsive (моментално отговарящ на изискванията на водача), R е за refined (изтънчен), но R е за racy (състезателен)“, информира официалната пресинформация.
Независимо от предавателната кутия, Porsche Cayman R развива максимална скорост от 280 км/ч, при среден разход на гориво от 9,7 литра за механичната трансмисия и 9,3 за PDK. При конструкцията на Cayman R са използвани изключително леки материали.

В резултат на което, автомобила разполага със собствена маса от 1295 килограма. Най-леките джанти за сериен модел на Porsche са монтирани именно на Cayman R (19’’ цолови).
Вместо класическият оловен акумулатор, суперспортиста Cayman R може да се похвали с литиево-йонна батерия, заимствана от 911 GT3/GT3 RS и Boxster Spyder.
Окачването е снижило колата с 20 мм по-ниско, забелязваме фиксирано задно крило, а впечатление създават черните „черупки” на огледалата и надписите Porsche над страничните прагове.

Автор: Кирил Лалов
Още новини за Porsche:
Изразено в цифри, това означава, че най-новият спортист на Porsche е олекнал с 55 килограма и генерира с 10 к.с. по-голяма мощност.

Супермодела идва с 3,5-литров боксеров двигател, доставящ 330 к.с. В стандартното си оборудване, средноразположения агрегат прави комбинация с шестстепенна механична скоростна кутия. С тази конфигурация, Porsche Cayman R извършва класическият спринт до 100 км/ч за пет секунди.
4,9 секунди дава модела със 7-степенната PDK трансмисия. Посредством опционалният пакет Sport Chrono, Cayman R ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди.

„R е за responsive (моментално отговарящ на изискванията на водача), R е за refined (изтънчен), но R е за racy (състезателен)“, информира официалната пресинформация.
Независимо от предавателната кутия, Porsche Cayman R развива максимална скорост от 280 км/ч, при среден разход на гориво от 9,7 литра за механичната трансмисия и 9,3 за PDK. При конструкцията на Cayman R са използвани изключително леки материали.

В резултат на което, автомобила разполага със собствена маса от 1295 килограма. Най-леките джанти за сериен модел на Porsche са монтирани именно на Cayman R (19’’ цолови).
Вместо класическият оловен акумулатор, суперспортиста Cayman R може да се похвали с литиево-йонна батерия, заимствана от 911 GT3/GT3 RS и Boxster Spyder.
Окачването е снижило колата с 20 мм по-ниско, забелязваме фиксирано задно крило, а впечатление създават черните „черупки” на огледалата и надписите Porsche над страничните прагове.

Снимки към новината за Porsche се постара Cayman R да изглежда фантастично
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ