



Публикувана: 17.11.2010 12:38
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 5211 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 5211 път(и)
Новият Mercedes CLS 63 AMG демонстрира много, много мускули
С въодушевление ви представяме последният AMG модел на премиум производителя Mercedes-Benz. В началото на тази седмица даде старт мотор шоуто в Лос Анджелис, а именно това беше мястото, където дебютира дългоочакваният CLS 63 AMG.
Дизайнът на четиривратото купе доминира с максимално изчистени форми, елегантни линии и много злоба. Ама много. Тази злоба се предизвиква от преработената каросерия, която е получила нов преден капак, модифицирани брони, ревизирана радиаторна решетка и раздути калници.

Задният дифузьор не е от срамежливите, той пък се „фука” с две двойки накрайници на ауспуховата система. LED дневните светлини и 19’’ цоловите колела са прекалено красиви.
Интериора страстно комбинира акценти от дърво (опция са черният пиано лак и карбона), спортни седалки и нов волан с планки за превключване на скоростите.
След като преминахме през дизайна, сега навлизаме в техниката на CLS-a. По-точно агрегата, с който ще се задвижва.

Новият CLS 63 AMG се е „сприятелил” с 5,5-литров би-турбо V8, който произвежда 525 к.с. (386 кВт) и 699 Нм. Куплиран със 7-степенната MCT трансмисия, CLS 63 AMG се „изстрелва” от 0 до 96 км/ч за 4,4 секунди преди да достигне максималната си скорост, ограничена по електронен път на 250 км/час.

Ако тези цифри не ви изглеждат достаъчно задоволителни, то може би ще ви се хареса факта, че Mercedes-Benz ще предлага най-мощния CLS в гамата с опционалния AMG Performance Package. Пакета увеличава конските сили до 558 к.с. и въртящия момент до 799 Нм.

Динамиката съответно се е подобрява, като класическият спринт до 100 км/ч става за 4,3 секунди, а стрелката на скоростомера може да я „залепите” на 299 км/ч. Адаптивното окачване, както се предполага, е „пипнато” тук-там от майсторите на AMG подразделението.

Предлага три режима на работа – Comfort, Sport и Sport+. Новият CLS 63 AMG превъзхожда с увеличената следа на предната ос, пренастроената електрохидравлична система на кормилната уредба и 360-милиметровите двойновентилирани спирачни дискове и на четирите колела.

На този етап цената на Mercedes-Benz CLS 63 AMG не се посочва, но пък е сигурно, че модела ще се появи на пазара в САЩ през следващото лято.

Автор: Кирил Лалов
Още новини за Mercedes-benz:
Дизайнът на четиривратото купе доминира с максимално изчистени форми, елегантни линии и много злоба. Ама много. Тази злоба се предизвиква от преработената каросерия, която е получила нов преден капак, модифицирани брони, ревизирана радиаторна решетка и раздути калници.

Задният дифузьор не е от срамежливите, той пък се „фука” с две двойки накрайници на ауспуховата система. LED дневните светлини и 19’’ цоловите колела са прекалено красиви.
Интериора страстно комбинира акценти от дърво (опция са черният пиано лак и карбона), спортни седалки и нов волан с планки за превключване на скоростите.
След като преминахме през дизайна, сега навлизаме в техниката на CLS-a. По-точно агрегата, с който ще се задвижва.

Новият CLS 63 AMG се е „сприятелил” с 5,5-литров би-турбо V8, който произвежда 525 к.с. (386 кВт) и 699 Нм. Куплиран със 7-степенната MCT трансмисия, CLS 63 AMG се „изстрелва” от 0 до 96 км/ч за 4,4 секунди преди да достигне максималната си скорост, ограничена по електронен път на 250 км/час.

Ако тези цифри не ви изглеждат достаъчно задоволителни, то може би ще ви се хареса факта, че Mercedes-Benz ще предлага най-мощния CLS в гамата с опционалния AMG Performance Package. Пакета увеличава конските сили до 558 к.с. и въртящия момент до 799 Нм.

Динамиката съответно се е подобрява, като класическият спринт до 100 км/ч става за 4,3 секунди, а стрелката на скоростомера може да я „залепите” на 299 км/ч. Адаптивното окачване, както се предполага, е „пипнато” тук-там от майсторите на AMG подразделението.

Предлага три режима на работа – Comfort, Sport и Sport+. Новият CLS 63 AMG превъзхожда с увеличената следа на предната ос, пренастроената електрохидравлична система на кормилната уредба и 360-милиметровите двойновентилирани спирачни дискове и на четирите колела.

На този етап цената на Mercedes-Benz CLS 63 AMG не се посочва, но пък е сигурно, че модела ще се появи на пазара в САЩ през следващото лято.

Снимки към новината за Новият Mercedes CLS 63 AMG демонстрира много, много мускули
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ