



Публикувана: 05.10.2010 12:48
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 5154 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 5154 път(и)
„Живи” снимки на елегантния концепт на BMW за Париж 2010
Концептуалната студия, която официално направи своя дебют в Париж, полага основите на производствената 6-а Серия, която все още чака да бъде разкрита.
Обозначен като BMW Concept 6-Series, модела с две врати може да ви впечатли с новаторската си радиаторна решетка, отличителните LED предни светлини и задни, стъкленият покрив и 20’’ цоловите алуминиеви колела с типично спортен дизайн, които, разбира се, няма да видим при серийната 6-а Серия.

Вътрешността може да предложи кожена тапицерия, решена в два тона, дървени материали и множество контрастиращи черни акценти. Ако това ви звучи прекалено скучно, вие може би ще се заинтригувате от 10,2’’ инчовият дисплей на iDrive системата и аудио системата на Bang & Olufsen с 16-говорителя.

На този етап, баварската компания не съобщава мистерията относно „сърцето” на концептуалната 6-ца, но спекулациите относно моторизациите при серийния модел продължават с пълна сила.

В гамата двигатели вероятно ще срещнем 3.0 с редови 6-цилиндъра (304 к.с./224 кВт), 4,4-литровия V8 с би-турбо и 408 к.с. (298 кВт), 3,0-литровия турбодизел с 207 к.с. (152 кВт) и 248 к.с. (183 кВт).
След някоя друга година, BMW ще лансира и суперспортния M6, който ще доставя „послушно” в рамките на 580 „коня” . . .

Автор: Кирил Лалов
Още новини за Bmw:
Обозначен като BMW Concept 6-Series, модела с две врати може да ви впечатли с новаторската си радиаторна решетка, отличителните LED предни светлини и задни, стъкленият покрив и 20’’ цоловите алуминиеви колела с типично спортен дизайн, които, разбира се, няма да видим при серийната 6-а Серия.

Вътрешността може да предложи кожена тапицерия, решена в два тона, дървени материали и множество контрастиращи черни акценти. Ако това ви звучи прекалено скучно, вие може би ще се заинтригувате от 10,2’’ инчовият дисплей на iDrive системата и аудио системата на Bang & Olufsen с 16-говорителя.

На този етап, баварската компания не съобщава мистерията относно „сърцето” на концептуалната 6-ца, но спекулациите относно моторизациите при серийния модел продължават с пълна сила.

В гамата двигатели вероятно ще срещнем 3.0 с редови 6-цилиндъра (304 к.с./224 кВт), 4,4-литровия V8 с би-турбо и 408 к.с. (298 кВт), 3,0-литровия турбодизел с 207 к.с. (152 кВт) и 248 к.с. (183 кВт).
След някоя друга година, BMW ще лансира и суперспортния M6, който ще доставя „послушно” в рамките на 580 „коня” . . .

Снимки към новината за „Живи” снимки на елегантния концепт на BMW за Париж 2010
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ