



Публикувана: 01.10.2010 17:28
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 3507 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 3507 път(и)
Премиерата на концепта Audi e-Tron Spyder
Audi използва мотор шоуто в Париж за да дебютира кабриолет версията на концепта e-Tron. От Инголщат заявяват, че има съществени разлики между двата прототипа. Има промяна в задвижването и даже в деменсиите им.
e-Tron Spyder Concept доминира с размери 406 х 181 х 111 см . . . съответно това са дължина (новия концепт е по-дълъг с 13 см, спрямо купето e-Tron), широчина и височина.

В сравнение с показаният в Детройт шоукар, този, който е на снимките пред нас разчита на хибридно задвижване. Дизеловият TDI V6 агрегат е позициониран посредата с обем 3,0-литра и на практика излиза, че произвежда 300 к.с. и максимален въртящ момент 650 Нм.

Мощността като цяло се предава към колелата на задната ос. Тези на предната ос се задвижват от два електрически мотора, а техната обща мощност възлзиа на 87 к.с. и 352 Нм. От Audi гарантират ускорение от място до 100 км/ч за 4,4 секунди и максимална скорост 250 км/ч.

Средния разход на дизелово гориво е 2,2 литра на сто (59 гр/км CO2), комбиниран с 50 литровия резервоар осигурява автономен пробег над 1000 км. В изцяло електрически режим пък литиево-йонната батерия с капацитет от 9,1 кВт/ч е достатъчна за изминаването на 60 километра.

Концептуалния Audi e-Tron Spyder се композира на алуминиевата ASF платформа, но макар да ви се струва доста лек този „зелен” спортист, собствената му маса достига 1450 килограма. Теглото при кабриолета е разпределено в съотношение 50:50.

Снимки към новината за Премиерата на концепта Audi e-Tron Spyder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ