



Публикувана: 19.06.2010 13:19
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 2139 път(и)
Автор: Кирил Лалов
Прочетена: 2139 път(и)
Новите произведения на Abarth са красиви, но уязвими
Италианците едновременно ще пуснат на пазара официално спортните Abarth 500C и Abarth Punto Evo. Производителя наскоро разпространи галерия снимки на моделите заедно с информация за техните двигатели.
Abarth 500C разчита на турбинирания 1,4-литров Turbo T-Jet агрегат със 138 к.с. (103 кВт) и максимален въртящ момент от 206 Нм.

Макар и класическия спринт до 100 км/час да не е от най-впечатляващите (отнема 8,1 секунди), мъника показва среден разход на гориво от 6,5 литра за 100 км пробег.
Модела Abarth Punto Evo, пък на свой ред се фука с малко по-мощен мотор - 1,4-литровият Multiair двигател доставя 162 к.с. (119 кВт) и 250 Нм. За да ускори от място до 100 км/час, на горещия хечбек са му нужни малко под осем секунди.

"Когато използваш в ежедневието си някакъв предмет, ти си задаваш въпроса как е направен или изобщо защо е направен. Това, обаче не важи за Abarth. Спортното подразделение на Fiat напомня на клиентите, че всеки детайл и компонент са били създадени единствено с една идея, целяща висока динамика.", коментира Abarth.

"Острия звук, който издава двигателя, шума от гумите по асфалта, атрактивния дизайн, модифицираното окачване, ускорението. Тези няколко показателя са достойни за подобен спортен автомобил."

Автор: Кирил Лалов
Още новини за Fiat:
Abarth 500C разчита на турбинирания 1,4-литров Turbo T-Jet агрегат със 138 к.с. (103 кВт) и максимален въртящ момент от 206 Нм.

Макар и класическия спринт до 100 км/час да не е от най-впечатляващите (отнема 8,1 секунди), мъника показва среден разход на гориво от 6,5 литра за 100 км пробег.
Модела Abarth Punto Evo, пък на свой ред се фука с малко по-мощен мотор - 1,4-литровият Multiair двигател доставя 162 к.с. (119 кВт) и 250 Нм. За да ускори от място до 100 км/час, на горещия хечбек са му нужни малко под осем секунди.

"Когато използваш в ежедневието си някакъв предмет, ти си задаваш въпроса как е направен или изобщо защо е направен. Това, обаче не важи за Abarth. Спортното подразделение на Fiat напомня на клиентите, че всеки детайл и компонент са били създадени единствено с една идея, целяща висока динамика.", коментира Abarth.

"Острия звук, който издава двигателя, шума от гумите по асфалта, атрактивния дизайн, модифицираното окачване, ускорението. Тези няколко показателя са достойни за подобен спортен автомобил."

Снимки към новината за Новите произведения на Abarth са красиви, но уязвими
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Кирил Лалов
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ