



Автор: Екипът на Testdrive
Прочетена: 3386 път(и)
Porsche 911 GT2 RS вече официално
Официални снимки и информация бяха разпространени за излизащото Porsche 911 GT2 RS. Слуховете, че GT2 RS ще разполага със 620 конски сили се оказаха вярни.
Друга информация, която се потвърди е тази, че олекотената версия на GT2 ще се предлага в лимитирана серия, но не от 300 бройки както се предполагаше а от 500. Също така в сравнение със стандартното GT2, RS тежи 70 килограма по-малко ( догатките бяха за около 90 кг.).
Инженерите на немската марка са се справили с предизвикателството да изтискат цялата тази мощност от едва 3.6-литровия двигател, снабден с две турбини. С тегло от едва 1370 килограма, GT2 RS се превръща в най-добрия автомобил на марката по съотнишение мощност тегло – на 1 конска сила се падат по едва 2.24 килограма.
Porsche-то пристига „обуто” с гуми с размери съответно 245/35 отпред и 325/30 отзад. Също така стандартно е оборудвано с ролбари и системата на Порше за настройки на окачването(PASM).
Ускорението от 0 до 100 става за едва 3.4 секунди, до 200 за 9.8 а до 300 км/ч за скромните 28.9 секунди. За сравнение Mercedes-Benz SLR McLaren достига 300 километра в час за 32 секунди. Времето, записано с GT2 RS на Нюрбургринг е 7 минути и 18 секудни. Максималната скорост възлиза на 330 км/ч.
За да постигнат ниското тегло, от Porsche са използвали усилени карбонови елементи, които са намерили приложение дори и при направата на седалките.
Надписи „GT2 RS” се забелязват по вратите и капака на двигателя. В Европа колата ще се предлага от септември 2010 година, а отвъд океана – месец по късно. Базовата цена ще е 199.500 евро. Например оборудвано GT2 RS с включени екстри и такси ще може да закупите от Германия за точно 237.578 евро. Базовата цена на модела на американския пазар ще бъде 193.000 евро(245.000 долара). За пръв път, колата ще бъде показана пред публика на 25 август, на автомобилното изложение в Москва.
Снимки към новината за Porsche 911 GT2 RS вече официално
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Екипът на Testdrive
КОМЕНТАРИ(0):