



Публикувана: 20.04.2010 13:26
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 3398 път(и)
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 3398 път(и)
Концептуално такси на Volkswagen дебютира в Хановер
Днес на Търговското изложение в Хановер, немския производител официално свали покривалото от този доста интересен концепткар.
Още от сега марката заявява, че има големи амбиции да стане основоположник на изцяло ново поколение таксиметрови автомобили. Дори когато автомобила се превърне в сериен модел, вероятно и тогава ще бъде задвижван от електрически двигател, както е при студията.
Тя отделя в атмосферата нулеви нива от вредни емисии. Ето така например Volkswagen Milano Taxi Concept ще бъде от значение при мегаполиси като Ню Йорк, Кейп Таун, Милано, Берлин, Токио и Москва.
За никого не е тайна, че там трафикът е особено натоварен, а действително данъчната политика стимулира екоавтомобилите.

Производителя от Волфсбург възнамерява да изкара в продажба Taxi Concept през 2013 г. Важна роля при дизайна на концепцията Milano е нейният цвят на екстериора, решен да бъде в зелено и черно, както и плъзгащата се врата от дясната страна, която се отваря в нетрадиционна посока - надясно.
Обичайно за таксиметровите коли е знака, който е разположен на покрива. Обаче при Milano покривът е стъклен и панорамен, а знака при модела свети в три различни цвята, отразяващи дали автомобилът е свободен или не.

Размерите на колата са практични – дължината възлиза на 3,73 метра, а височината на 1,60 метра. Мястото за краката на пасажера зад шофьора е сведено до 120 мм. Впечатление прави, че предна пътническа седалка липсва – вместа нея има място, направено с цел за допълнителен багаж.
Сред другите екстри на концептуалния Milano Taxi е системата с 8’’ инчовия сензорен екран. Неговата задача е да разчита кредитни карти, да дава информация за маршрута, времето и т.н.
Подобен дисплей е монтиран при водача, който единствено може да се ползва като таксиметров апарат. Ето, че най-сетне стигнахме до най-интересната част от историята на Volkswagen Milano Taxi Concept – силовия тракт.

Автомобила разчита на електрически двигател, чиято мощност е 116 к.с. (85 кВт). Акумулаторната батерията на таксито е литиево-йонна.
Тя може да се зареди до 80% от капацитета си само за час, ще осигурява автономно придвижване на таксито до 300 км, а максималната му скорост ще бъде 120 км/ч. Конекторът за зареждане се намира под предната емблема.

Автор: Екип на Testdrive.bg
Още новини за VW:
Още от сега марката заявява, че има големи амбиции да стане основоположник на изцяло ново поколение таксиметрови автомобили. Дори когато автомобила се превърне в сериен модел, вероятно и тогава ще бъде задвижван от електрически двигател, както е при студията.
Тя отделя в атмосферата нулеви нива от вредни емисии. Ето така например Volkswagen Milano Taxi Concept ще бъде от значение при мегаполиси като Ню Йорк, Кейп Таун, Милано, Берлин, Токио и Москва.
За никого не е тайна, че там трафикът е особено натоварен, а действително данъчната политика стимулира екоавтомобилите.

Производителя от Волфсбург възнамерява да изкара в продажба Taxi Concept през 2013 г. Важна роля при дизайна на концепцията Milano е нейният цвят на екстериора, решен да бъде в зелено и черно, както и плъзгащата се врата от дясната страна, която се отваря в нетрадиционна посока - надясно.
Обичайно за таксиметровите коли е знака, който е разположен на покрива. Обаче при Milano покривът е стъклен и панорамен, а знака при модела свети в три различни цвята, отразяващи дали автомобилът е свободен или не.

Размерите на колата са практични – дължината възлиза на 3,73 метра, а височината на 1,60 метра. Мястото за краката на пасажера зад шофьора е сведено до 120 мм. Впечатление прави, че предна пътническа седалка липсва – вместа нея има място, направено с цел за допълнителен багаж.
Сред другите екстри на концептуалния Milano Taxi е системата с 8’’ инчовия сензорен екран. Неговата задача е да разчита кредитни карти, да дава информация за маршрута, времето и т.н.
Подобен дисплей е монтиран при водача, който единствено може да се ползва като таксиметров апарат. Ето, че най-сетне стигнахме до най-интересната част от историята на Volkswagen Milano Taxi Concept – силовия тракт.

Автомобила разчита на електрически двигател, чиято мощност е 116 к.с. (85 кВт). Акумулаторната батерията на таксито е литиево-йонна.
Тя може да се зареди до 80% от капацитета си само за час, ще осигурява автономно придвижване на таксито до 300 км, а максималната му скорост ще бъде 120 км/ч. Конекторът за зареждане се намира под предната емблема.

Снимки към новината за Концептуално такси на Volkswagen дебютира в Хановер
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Екип на Testdrive.bg
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ