



Публикувана: 03.03.2010 12:22
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 4570 път(и)
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 4570 път(и)
Колкото малък, толкова бърз – Porsche 918 Spyder
Неочаквано производителя на спортни автомобили разкри нов концептуален модел, обозначен като 918 Spyder Concept. Той за пръв път официално дебютира публично и определено всички „ах-наха” по него. Откъдето и да се погледне, неговият дизайн съчетава артистически елементи от Boxster, Carrera GT и Cayman.
Добре сме запознати с факта, че Porsche от край време насам мисли дали да започне работа върху някой „baby” модел и ето, че сега нещата малко или много започват да се подреждат.

Ако се появи нов модел в гамата на марката, той ще бъде в най-ниския клас и ще използва платформата на Audi R4, който ще бъде неговият първи братовчед.
Интересното при тази кола е, че има две версии на задвижване – едната е с пълен приоритет към еколозите, а другата е създадена с мисълта, че моментално ще се хареса на почитателите на високите скорости. От една страна, 918 Spyder Concept може да измине 100 км с 3,0 литра гориво при вредни емисии 70 грама на километър CO2. Но от друга – 918 крие под капака си бензинов V8 двигател с мощност 500 к.с. (368 кВт).

Тук има възможност да бъде прибавена и мощността на трите електродвигателя с допълнителни 218 к.с. (160 кВт). Общо максималната мощност възлиза на точно 718 к.с. (528 кВт) и благодарение на този капацитет, Porsche 918 Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди.
Колата ще бъде в състояние да развие максимална скорост от 320 км/час. Общо взето, плъг-ин хибрида се представя добре.

Освен това автомобила може да разчита на системата за регенериране на спирачната енергия, дори е получил бутон за моментална допълнителна мощност E-Boost, който може да се използва при изпреварване. Той има четири режима на работа.
E-Drive: 918 Spyder се движи само на електрическа енергия
Hybrid: колата използва енергия и от трите електромотора и от конвенционалния двигател за нормално движение по пътищата
Sport Hybrid: новият спортист също използва енергията и от двата типа двигатели, но извлича много повече от мощността на агрегата V8
Race Hybrid: този режим е предназначен за екстремни условия – на писта, когато се извлича максимумът и от двата типа задвижване

Автор: Екип на Testdrive.bg
Още новини за Porsche:
Добре сме запознати с факта, че Porsche от край време насам мисли дали да започне работа върху някой „baby” модел и ето, че сега нещата малко или много започват да се подреждат.

Ако се появи нов модел в гамата на марката, той ще бъде в най-ниския клас и ще използва платформата на Audi R4, който ще бъде неговият първи братовчед.
Интересното при тази кола е, че има две версии на задвижване – едната е с пълен приоритет към еколозите, а другата е създадена с мисълта, че моментално ще се хареса на почитателите на високите скорости. От една страна, 918 Spyder Concept може да измине 100 км с 3,0 литра гориво при вредни емисии 70 грама на километър CO2. Но от друга – 918 крие под капака си бензинов V8 двигател с мощност 500 к.с. (368 кВт).

Тук има възможност да бъде прибавена и мощността на трите електродвигателя с допълнителни 218 к.с. (160 кВт). Общо максималната мощност възлиза на точно 718 к.с. (528 кВт) и благодарение на този капацитет, Porsche 918 Spyder ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди.
Колата ще бъде в състояние да развие максимална скорост от 320 км/час. Общо взето, плъг-ин хибрида се представя добре.

Освен това автомобила може да разчита на системата за регенериране на спирачната енергия, дори е получил бутон за моментална допълнителна мощност E-Boost, който може да се използва при изпреварване. Той има четири режима на работа.
E-Drive: 918 Spyder се движи само на електрическа енергия
Hybrid: колата използва енергия и от трите електромотора и от конвенционалния двигател за нормално движение по пътищата
Sport Hybrid: новият спортист също използва енергията и от двата типа двигатели, но извлича много повече от мощността на агрегата V8
Race Hybrid: този режим е предназначен за екстремни условия – на писта, когато се извлича максимумът и от двата типа задвижване

Снимки към новината за Колкото малък, толкова бърз – Porsche 918 Spyder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Екип на Testdrive.bg
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ