



Публикувана: 12.01.2010 16:30
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 3485 път(и)
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 3485 път(и)
Елегантното купе на Honda с премиера в Детройт
Тази седмица, производствения вариант на спортното купе CR-Z направи своята премиера. И при този модел, хибридното задвижване се е запазило. Промените са радикални, спрямо концепцията показана в Токио миналата година.
Външните отличителни белези при Honda CR-Z са джантите, преместеното лого, което е вече на предния капак (преди стоеше на радиаторната решетка) и леко променените задни светлини (отново със светодиоди).

Интериора няма с какво ново да се похвали. Почти всичко е непокътното, което го прави изключително спортен. Водача ще може да избира между три режима на управление - Sport, Normal, Economy. Промяната на режима въздейства върху кормилната система, времето за реакция на двигателя, климатика и др.

Макар и автомобила да е дебютирал официално, на този етап Honda все още не оповестява динамичните характеристики на модела. Двуместното купе разполага с бензинов двигател тип i-VTEC с работен обем 1,5-литра.
Той се куплира с хибридната електрическа система Integrated Motor Assist (IMA), като електромотора има мощноста 10 кВт и подпомага бензиновия двигател при ускорение, а по време на използване на спирачките работи като генератор и дозарежда никеловия акумулатор имащ напрежение от 100 V.

При спиране, двигателя с вътрешно горене се изключва. Общата мощност, която произвежда CR-Z е 122 к.с. при 6,000 об/мин., а максималният въртящ момент е 173 Нм. Трансмисията е механична шестстепенна. Honda не крие разхода на гориво: според тях CR-Z изразходва около 6,4 литра на 100 км.

Автор: Екип на Testdrive.bg
Още новини за Honda:
Външните отличителни белези при Honda CR-Z са джантите, преместеното лого, което е вече на предния капак (преди стоеше на радиаторната решетка) и леко променените задни светлини (отново със светодиоди).

Интериора няма с какво ново да се похвали. Почти всичко е непокътното, което го прави изключително спортен. Водача ще може да избира между три режима на управление - Sport, Normal, Economy. Промяната на режима въздейства върху кормилната система, времето за реакция на двигателя, климатика и др.

Макар и автомобила да е дебютирал официално, на този етап Honda все още не оповестява динамичните характеристики на модела. Двуместното купе разполага с бензинов двигател тип i-VTEC с работен обем 1,5-литра.
Той се куплира с хибридната електрическа система Integrated Motor Assist (IMA), като електромотора има мощноста 10 кВт и подпомага бензиновия двигател при ускорение, а по време на използване на спирачките работи като генератор и дозарежда никеловия акумулатор имащ напрежение от 100 V.

При спиране, двигателя с вътрешно горене се изключва. Общата мощност, която произвежда CR-Z е 122 к.с. при 6,000 об/мин., а максималният въртящ момент е 173 Нм. Трансмисията е механична шестстепенна. Honda не крие разхода на гориво: според тях CR-Z изразходва около 6,4 литра на 100 км.

Снимки към новината за Елегантното купе на Honda с премиера в Детройт
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Екип на Testdrive.bg
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ