



Публикувана: 12.12.2009 09:19
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 3295 път(и)
Автор: Екип на Testdrive.bg
Прочетена: 3295 път(и)
Dodge извади супер-спортния Viper ACR-X
Тъй като в най-скоро време Viper SRT10 ще бъде спрян от производство, от Dodge взеха решение да зарадват почитателите на американските мускули с още една супер-спортна версия на модела. Тя се нарича ACR-X и се базира на Viper SRT10 ACR. Както виждаме, новият суперкар е предназначен за състезания и няма разрешение за движение по пътищата за обществено ползване.

Създаден за пистата, Viper ACR-X отговаря на всички изисквания за безопасност - предпазна рама, специален резервоар, състезателни седалки и още много други.
Компанията споделя, че по време на тестовете на пистата Laguna Seca през миналия месец, автомобилът е постигнал по-добро време за една обиколка, спрямо стандартния Viper SRT10 ACR с цели 3 секунди.

Този резултат е постигнат, благодарение на подобреният двигател, новото окачване, аеродинамичните компоненти и по-ниското тегло. Мотора разполага с обем 8,4-литра V10 и мощност 640 к.с. (с 40 к.с. повече от стандартната мощност). Сменена е цялата изпускателна система.

Фабричното окачване е заменено с ново, което е специално настроено за пистови изпълнения. Общото тегло на Viper ACR-X се е понижило с цели 73 кг, за разлика от стандартната версия на модела.
Аеродинамичните допълнения по каросерията имат за цел да увеличават силата на прилепване към пистата и стабилността при завои.
Viper ACR-X ще бъде произведен в лимитирана серия и ще започне продажби само в САЩ от пролетта на 2010 година, като началната цена ще стартира от 110 000 долара.

Автор: Екип на Testdrive.bg
Още новини за Dodge:

Създаден за пистата, Viper ACR-X отговаря на всички изисквания за безопасност - предпазна рама, специален резервоар, състезателни седалки и още много други.
Компанията споделя, че по време на тестовете на пистата Laguna Seca през миналия месец, автомобилът е постигнал по-добро време за една обиколка, спрямо стандартния Viper SRT10 ACR с цели 3 секунди.

Този резултат е постигнат, благодарение на подобреният двигател, новото окачване, аеродинамичните компоненти и по-ниското тегло. Мотора разполага с обем 8,4-литра V10 и мощност 640 к.с. (с 40 к.с. повече от стандартната мощност). Сменена е цялата изпускателна система.

Фабричното окачване е заменено с ново, което е специално настроено за пистови изпълнения. Общото тегло на Viper ACR-X се е понижило с цели 73 кг, за разлика от стандартната версия на модела.
Аеродинамичните допълнения по каросерията имат за цел да увеличават силата на прилепване към пистата и стабилността при завои.
Viper ACR-X ще бъде произведен в лимитирана серия и ще започне продажби само в САЩ от пролетта на 2010 година, като началната цена ще стартира от 110 000 долара.

Снимки към новината за Dodge извади супер-спортния Viper ACR-X
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Автор: Екип на Testdrive.bg
КОМЕНТАРИ(0):
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ЗА ДА ПИШЕШ КОМЕНТАРИ